Netasistan ile iletişiminizi tek noktadan yönetin.
Müşteri Destek Yazılımı
üm iletişim kanallarından (Telefon, SMS, E-posta, WhatsApp vb.) ticket oluşturarak müşteri destek süreçlerini takip edebilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.
Daha verimli ekipler Daha Mutlu Müşteriler
Özel Rehber
Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.
Ticket Oluşturma
Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.
Ekip ile İşbirliği
Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.
Özel Etiketler
Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.