Çağrı Merkezi Yazılımı

Banka Hesap Hareketleri Okuma

Netasistan ile iletişiminizi tek noktadan yönetin.

Müşteri Destek Yazılımı

üm iletişim kanallarından (Telefon, SMS, E-posta, WhatsApp vb.) ticket oluşturarak müşteri destek süreçlerini takip edebilir ve istediğiniz iletişim kanalıyla yanıtlayabilirsiniz.

Daha verimli ekipler
Daha Mutlu Müşteriler

Özel Rehber

Sektörünüze özel tasarlayabileceğiniz rehber ile ticket oluşturun. Kişi ve firma kayıtlarınızda özel rehberinizi kullanın.

Ticket Oluşturma

Belirli bir sorunun, mevcut durumunun veya diğer ilgili bilgilerin kaydıdır. Kategorize edilebilir, önceliklendirilebilir ve kişilere atanabilir.

Ekip ile İşbirliği

Tüm gelen çağrılarınızı ticket'lara dönüştürün, önceliklendirin, kategorilere ayırın ve doğru takım arkadaşlarınıza atayın.

Özel Etiketler

Kayıtları daha verimli bir şekilde aramak, kategorilere ayırmak ve filtrelemek için kayıtlarınızla ilişkilendirilen benzersiz tanımlayıcılardır.