Bitrix24 Sağlık Turizmi CRM Yönetimi ve Hasta Takibi Sistemi

Her şeyden önce CRM sistemi tüm sektörlerde olduğu gibi özellikle sağlık turizmi sektöründe olmazsa olmaz bir kuraldır. Çünkü sağlık sektöründe sunduğunuz hizmetler ve operasyonlar hasta adayları tarafından bugün karar verilip satın alınabilecek bir hizmet değildir. Hasta adayları uzun bir dönem araştırıp düşünüyor ve plan yapıyor aday hastalara iyi bir tanıtım yaparak güven vermek araştırma ve düşünme süreçlerinde onlara yardımcı olmak kurumsal iletişimden yani sağlık sektörüne uyarlanmış iyi bir CRM sistemi ve yönetimi ile mümkündür.

Sağlık Turizmi Sektörüne Uyarlanmış Bitrix24 CRM ve İş Yönetim Sistemi Özellikleri

Bitrix24 Sağlık Sektörü CRM sistemi uçtan uca bir iş yönetim sistemidir.

Sistem iş sürecini akıllı pazarlama ile Aday Hastalara – Hasta Anlaşmaları – Hastalarımız olarak personel, doktor görev yönetimi süreci ile hasta biletleme transfer, otel, klinik süreçlerinin ve iş bitimi sonrası da hasta takibinin yapıldığı bir sistemdir.

Akıllı Pazarlama

  • Web sitesinde ülkeye ve dile göre destek formları ile hasta adayı oluşturma
  • WhastApp, Facebok, İnstegram ve Telegram iletişim araçları ile hasta adayı oluşturma
  • Toplu SMS ve Toplu mail pazarlama kampanyası ile hasta adayı oluşturma
  • Google Ads, Facebook reklamları, İnstegram kampanyaları bütçe ve reklamlarının yönetimi
  • Telefon santrali ve beni ara sistemi ve özellikleri
  • Akıllı pazarlama talep ve isteklere göre detaylı raporlama

Gelişmiş CRM Hasta Adayları ve Hasta Yönetimi

  • Potansiyel ve mevcut müşterileri CRM’e aktarma iletişim aşamaları oluşturma.
  • Müşterilerle telefon, WhatsApp, e-posta ve sosyal medya aracılığıyla iletişim kurma
  • Müşteri tercihlerine ve ihtiyaçlarına göre kişiselleştirilmiş teklifler ve promosyonlar gönderme
  • Çevrimiçi rezervasyon yapma, Kişiselleştirilmiş teklif ve ödeme seçenekleri sunma
  • Hasta Adayları, Hasta Anlaşmaları, Hastalar, gibi kullanıcıya özel yönetilen sayfa yapıları
  • Ürün veya hizmet kategorileri ekleme şube, depo, ürün ve hizmet stok tanımlamaları yapma
  • Pazarlama araçları ile gelen Potansiyel müşterileri satış temsilcisine, ülkeye, kliniğe ve doktora göre yetkilendirme ve iletişim kanalı kurma
  • Hasta Adayları, Hasta Anlaşmaları, Hastalar sayfalarında işlem aşamaları ekleme ve yönetme
  • Hasta adayları aşama değişiklerinde otomatik SMS, Mail ve WhastApp bildirimi gönderme
  • Klinik logo ve kurumsalına göre teklif, sözleşme, ödeme talep formu, makbuz ve belge şablonları oluşturma
  • Hasta Adayına özel ürün ve hizmet seçimi indirim iskonto (Mail, SMS, WhatsApp tan) hızlı teklif gönderme
  • Müşterilere ve hasta adaylarına online e imzalı sözleşme yapılması
  • CRM sistemi üzerinden mali fatura, irsaliye ve diğer belgelerin kesilip iletilmesi
  • İhtiyaca göre CRM ile ilgili tüm süreçlerin grafikli detaylı raporunu alma

Görev Yönetimi ve Hasta Takibi

  • Hasta adayı veya klinik ve doktor uygun tarih ve saate göre online rezervasyon seçeneği iletme
  • Hasta adayı ile ilgili seyahat, transfer, otel, klinik ve doktor iş süreçlerinin ilgili personele bağlanması • İş süreçleri ile ilgili online checklist şeklinde görevlendirme yapılması,
  • Görevlendirmelere aşamalar alt görevler, son tarih saat, sorumlu, denetçi, gözlemci, katılımcı ve misafir şeklinde atamaların yapılması • CRM sistemi içinden müşteri ve hasta adayları ile online görüşme ve toplantılar yapılması • Müşteri veya hasta adayı ile Klinik ve doktorla scrum görev projesi oluşturma tarafların aynı projede birlikte vaka çalışmalarını yapma imkânı • Her bir Müşteriye hasta adayına, ülke, klinik, doktor gibi projeler açılması görevleri, vakaları projeye bağlanması imkânı