Dünyada 15 milyon şirket tarafından tercih edilen Bitrix24 CRM ve İş Yönetim Sistemini, sağlık ve sağlık turizmi sektörüne özel olarak yapılandırdık. Sistemimiz, kliniklerin hasta adaylarına daha etkin ulaşmalarını, yönetmelerini ve tüm süreçleri tek ekran üzerinden kontrol etmelerini sağlar.
15 milyon şirketin tercih ettiği Bitrix24'ü, sağlık turizmi için yapılandırdık. Kliniklerin hasta yönetimini ve süreç takibini tek ekranda kolaylaştırıyoruz.
Sisteme lead geldiğinde hangi kanaldan geldiği kullanıcıya bildirim Lead de mail ve WhatsApp tan bilgi gider
Sistemimiz, hasta adaylarınıza ulaşmak ve yönetmek için kullanılan tüm dijital ve sosyal medya araçlarını entegre eder. Web sitesi, Facebook, Instagram, Google Ads, WhatsApp, Telegram, Canlı Chat Bot ve telefon gibi iletişim kanallarıyla hasta adayları ile iletişim kurulmasını sağlar.
Hasta adaylarıyla kurulan ilk temasın ardından, süreç kullanıcı dostu aşamalarla devam eder:
Hasta Adayı Yönetimi: Hasta adaylarını liste ve kanban görünümü ile yönetin. Sosyal medya ve dijital kanallar üzerinden gelen adaylar aşağıdaki aşamalardan geçer:
Her şeyden önce CRM sistemi tüm sektörlerde olduğu gibi özellikle sağlık turizmi sektöründe olmazsa olmaz bir kuraldır. Çünkü sağlık sektöründe sunduğunuz hizmetler ve operasyonlar hasta adayları tarafından bugün karar verilip satın alınabilecek bir hizmet değildir. Hasta adayları uzun bir dönem araştırıp düşünüyor ve plan yapıyor aday hastalara iyi bir tanıtım yaparak güven vermek araştırma ve düşünme süreçlerinde onlara yardımcı olmak kurumsal iletişimden yani sağlık sektörüne uyarlanmış iyi bir CRM sistemi ve yönetimi ile mümkündür.
Bitrix24 Sağlık Sektörü CRM sistemi uçtan uca bir iş yönetim sistemidir.
Sistem iş sürecini akıllı pazarlama ile Aday Hastalara – Hasta Anlaşmaları – Hastalarımız olarak personel, doktor görev yönetimi süreci ile hasta biletleme transfer, otel, klinik süreçlerinin ve iş bitimi sonrası da hasta takibinin yapıldığı bir sistemdir.